رشد توزیع و مدیریت درخواست برای نظارت بازار فولاد

 

براساس بررسی های بخش خبر  آهن آپ ، بدنبال  رشد توزیع جهت نظارت بازار فولاد، در روزهای اخیر برای کنترل بازار، یک نشست ویدئو کنفرانس با حضور معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت و مدیران سازمان‌های صمت استان‌ها تشکیل شد. در این جلسه معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت و معدن و تجارت عنوان  کرد که با همیاری استان‌ها، حقیقیت سازی حجم درخواست فولاد از بورس کالا در دستور کار است و رشد توزیع و مدیریت درخواست برای نظارت بازار فولاد کشور در اسفندماه، در درجه ی اول قرار دارد.

داریوش اسماعیلی در ادامه بیان کرد که هم اکنون در حدود 30 درصد از تولید فولاد کشور به استفاده بخش های تولیدی داخلی می‌رسد. به همبن دلیل، در صورت مراعات نکردن واجبات توزیع ، مدیریت و قدغن صادرات فرآورده های فولادی عملیاتی می‌شود.وی همچنین تضافه کرد که به جز بازرسی های اعمالی بر رویه توزیع ، مدیریت درخواست از راه تصحیح سیستم بهین‌یاب و نظارت دوباره حجم استفاده مواد اولیه بخش تولیدی، برای پیش گیری از درخواست‌های غیرحقیقی در دستور کار است. اسماعیلی همچنین بیان کرد که اگر حجم درخواست و مصرف در محل بخش صنعتی  با هم همخوانی نداشته باشدبه طور حتم  این مسئله به عنوان نافرملنی لحاظ شده و با خلاف گنندگان براساس قانون برخورد جدی خواهیم داشت. برای کنترل  دقیق بر حقیقت سازی  درخواست‌ها در سامانه بهین‌یاب، یک آیین نامه مخصوص  تهیه و فرستاده شده‌است. وی در این نشست اضافه  کرد که به طور قطعی در این روند تنها بخش های پرکار برای مختص کردن مواد اولیه مورد تایید خواهند بود.

معمولا برای آغاز یک سرمایه‌گذاری، یکسری کارهای اولیه لازم است که قبل از شروع  فعالیت‌های اقتصادی باید آن‌ها را انجام داد. ملزم است که متخصصان هر موضوعی را شناسایی و مرجع رسیدگی به درخواست‌ها را به طور ویژه دنبال کنند.در امر تولید، بهره‌برداری، مونتاژ، بسته‌بندی، استخراج معادن، مصرف و بهره داری از منابع زیرزمینی، صنعت های معدنی و فلزی و غیره می بایست به اداره صنعت، معدن، تجارت رجوع کرد.

برای مشاهده قیمت انواع لوله ها در اصفهان با ما همراه باشید 

منبع: آهن آپ


منتشر شده در سه شنبه، ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۲۴

ahanup.hatenablog.com